2014/11/09

PlANETA ORGANICA - MAROKAŃSKA MASKA DO WŁOSÓW




Dziś chciałabym opowiedzieć Wam o marokańskiej masce do włosów, którą otrzymałam do przetestowania, i która skradła moje serce. 

Od producenta:
Czarna marokańska maska dla włosów stworzona na bazie cennego organicznego oleju arganowego – jednego z najrzadszych i najdroższych olei na świecie. Olej zawiera wysoki procent witamin E i F, intensywnie odżywia i pielęgnuje osłabione włosy. Olej neroli przywraca włosom elastyczność, pozostawia wykwintny niepowtarzalny aromat. Olej wawrzynu szlachetnego (laurowy) jest naturalną ochroną przed zanieczyszczonym środowiskiem i źródłem witamin dla skóry głowy i włosów. Wzmacnia korzenie i zapobiega wypadaniu włosów. Czarna oliwka zawiera 16 podstawowych aminokwasów, które są niezbędne włosom i skórze. Oliwa z oliwek odżywia włosy, natychmiast zwilża i dodaje włosom miękkości.

Sposób użycia: 
Nanieść maskę na umyte, mokre włosy. Rozprowadzić na całej długości i pozostawić na 5 - 10 minut, następnie zmyć wodą.

 
Skład: Aqua with infusions of: Organic Argania Spinosa Kernel Oil, Organic Citrus Aurantium Amara Flower Oil Laurus Nobilis Leaf Extract Olea Europaea Fruit Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Origanum Vulgaris Extract; Cetearyl Alcohol, Glyceryl Srearate, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Isopopyl Palmitate, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.


Moja opinia:
Maska ma zdecydowany ziołowy zapach który bardzo przypadł mi do gustu. Nakładam ją zawsze na minimum 15 minut pod czepek foliowy. Łatwo ją zmyć, a po wysuszeniu włosy są miękkie, przyjemne w dotyku, błyszczące, widocznie zregenerowane i nie obciążone. Po zastosowaniu maski włosy bez problemu się rozczesują. Dodatkowym plusem tego produktu jest poręczne opakowanie i jej wydajność. Zdecydowanie polecam !!!



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

też ją lubię

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

wyprobowalabym ja . trzeba w necie pobuszowac gdzie ja mozna nabyc ;)

Barbasia S. pisze...

w EkoSferze http://www.ekosferaonline.pl/pl/shop/44-61-0-Planeta-Organica---Maska-Do-Wlosow---Marokanska---Przeciw-Wypadaniu---Olej-Arganowy--Olej-Neroli--Lisc-Laurowy--Oliwa-Z-Czarnych-Oliwek.html