2014/12/04

CIEN, CENTLE CLEASING MILK - ŁAGODNE MLECZKO DO MYCIA TWARZY

Nie wiem czy się ze mną zgodzicie, ale uważam, że w Lidlu i Biedronce można kupić dobre i niedrogie produkty kosmetyczne. Często po nie sięgam i chętnie testuję nowości. Kilka dni temu kupiłam w Lidlu nowe mleczko do twarzy marki CIEN (cena ok. 5,50 zł / 250 ml).  Dzisiaj o nim trochę opowiem.

Co przeczytamy na opakowaniu:
Łagodne mleczko do mycia twarzy. Do wszystkich rodzajów skóry. Z ekstraktem z kwiatu lotosu i jedwabiu. Łagodne mleczko do mycia twarzy delikatnie pielęgnuje i utrzymuje wilgoć. Zawiera składniki nawilżające zachowujące wilgotność i naturalną równowagę skóry.
Sposób użycia:
Rano i wieczorem rozprowadzić delikatnie niewielką ilość mleczka palcami na twarz, szyję i dekolt, wymasować. Mleczko usunąć przy użyciu czystej, ciepłej wody lub wacika, następnie zastosować Cien tonik do twarzy. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie. Unikać kontaktu z oczami. W przypadku dostania się preparatu do oczu natychmiast przepłukać je wodą. 


Skład: Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Stearate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Allantoin, Alcohol, Sodium Hydroxide, Lactic Acid, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Parfum, Sodium Cetearyl Sulfate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Hydrolyzed Silk, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodum Benzoate, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene


Moja opinia:
Mleczko idealnie zmywa makijaż, ładnie pachnie i ma fajną kremową konsystencję. Nie powoduje podrażnień, nie ściąga skóry i jest bardzo łagodne dla oczu. Wygodne dozowanie - uwielbiam produkty z pompką. Są higieniczne i można zaaplikować tyle produktu ile potrzeba :)  Dla mnie idealne! Polecam.



5 komentarzy:

Agata Samulak pisze...

ja nie cierpię mleczek do demakijazu..

Barbasia S. pisze...

u mnie to bywa różnie, raz wolę mleczko innym razem płyn miceralny

Anonimowy pisze...

Ja używam tego mleczka zamiast kremu lekkiego do rąk i jako balsamu do ciała 😊, jest lekkie, nie obtłuszcza i zaraz można się ubrać, polecam wam😊, na twarzy przy przesuszu trochę piecze, ale to ze wzgl. Na wys. zawartość. Gliceryny, no imoją przewrażliw. Skórę 😊, dlatego wpadłam na pomysł by używać jako balsamu do ciała, ps no i nie zawiera parafiny😊

Barbasia S. pisze...

ciekawy pomysł na inne zastosowanie mleczka :) będę musiała wypróbować Twój sposób

Silloe pisze...

Dla mnie jest beznadziejne, w ogóle nie zmywa makijażu z twarzy, nawet tego lekkiego.