2015/01/16

PASTA Z BROKUŁA I SERA FETA


Pomył na smaczne śniadanie, to dobre pieczywo i dobra pasta. Ostatnio polecałam Wam pastę z suszonych pomidorów i ciecierzycy. Dziś mam dla Was kolejny przepis na szybkie i pyszne smarowidło, które składa tylko z trzech składników.
Składniki:
- jeden brokuł
- 200 g  sera typu feta
- 2 ząbki czosnku
- pieprz i sól


Wykonanie:
Brokuł podziel na różyczki i ugotuj (al dente) w osolonym wrzątku. Ugotowanego brokuła zblenduj z serem feta i czosnkiem na gładką masę. Dopraw pieprzem i ewentualnie solą. Schłódź w lodówce co najmniej godzinę.







5 komentarzy:

Agata Wójcik pisze...

Musze spróbować :) A poza tym, gdzie Kochana kupiłaś taki talerz? Uparcie szukam takiego :D

Barbasia S. pisze...

sklep KIK

Agata Wójcik pisze...

szkoda, ze tego sklepu u mnie nie ma :(

Barbasia S. pisze...

Byłam ostatnio w KIK-u, bo chciałam Ci kupić i wysłać. Niestety już nie było serduszek. Zostały tylko miski gruszki.

Agata Wójcik pisze...

Szkoda :( ale dziękuję za chęci, jesteś wielka!