2015/01/17

STARA MYDLARNIA, ENERGETYZUJĄCY OLEJEK ARGANOWY DO TWARZY Z WITAMINĄ C, E



Gdy tylko przekroczyłam magiczny wiek 30 lat, to do swojej codziennej pielęgnacji twarzy zaczęłam używać serum/eliksir, czyli produkt, który w składzie ma wyższe stężenie składników aktywnych niż krem. Eliksiry godne polecenia ma w swojej ofercie Stara Mydlarnia. Pierwszy produkt z tej firmy kupiłam w drogerii Natura za ok. 25 zł. Wybrałam olejek z witaminą C, ponieważ zależało mi na rozjaśnieniu naskórka i zmniejszeniu przebarwień.  W swojej ofercie Stara Mydlarnia ma kilka ciekawych eliksirów m.in.:
- ogórecznik lekarski
- rokitnik
- róża rdzawa
- czarnuszka
- argan
- beta karoten
- jojobao
- retinol
- witamina C


Składniki aktywne: witamina C, witamina E, lecytyna, olej arganowy
Składniki (INCI):Argania Spinosa Kernel Oil, Ascorbyl Palmitate & Tocopheryl, Acetate & Lecithin & Paraffinum Liquidum, Bergamot Oil

Opinia producenta: 
"Energetyzujący olejek arganowy do twarzy z witaminą C i E - doskonałe połączenie aktywnych antyutleniaczy: wit. C i E oraz oleju arganowego - skutecznie chroni skórę przed wolnymi rodnikami powodującymi jej starzenie, wnikając w głębsze warstwy skóry. Rozjaśnia i wzmacnia naskórek, zmniejsza przebarwienia. Pobudza komórki do produkcji kolagenu. Regularne stosowanie prowadzi do całkowitego zniwelowania płytkich zmarszczek. pojemność 30 ml."

Moja opinia:
Eliksir wydobywamy z butelki za pomocą pipetki, która w wygodny i łatwy sposób pozwala wymierzyć ilość kropel, które chcemy zaaplikować na twarz. Produkt jest niesamowicie wydajny. Stosuję, go przede wszystkim na noc, czasem na dzień. Rano moja twarz jest rozjaśniona, nawilżona, wypoczęta i wygląda na zdrowszą. Produkt nie uczula i nie powoduje wysypu pryszczy. Nie podrażnia i nie zapycha porów. Jak na razie nie mam zmarszczek, więc nie mogę potwierdzić, że produkt faktycznie radzi sobie ze zmarszczkami. Myślę, że często będę do niego wracać.

Pamiętajcie, że serum/eliksir należy nakładać na oczyszczoną twarz, kolistymi ruchami, delikatnie masując skórę. Taka aplikacja produktu zintensyfikuje wchłanianie oraz pobudzi krążenie.






3 komentarze:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

fajny :0 trzeba bedzie kiedys wyprobowac

Anonimowy pisze...

A czy ten olejek był stosowany codziennie? I jak długo? Ja po 4 aplikacjach zaczęłam mieć okropnie suchą skórę, jakiej nigdy wcześniej nie miałam. Nie wydaje mi się to normalną reakcją.
Ann

Barbasia S. pisze...

Stosuję od 10.11.2014 r. codziennie wieczorem i czasem rano. Produktu zostało mi jeszcze na kilka razy. Nie zauważyłam wysuszania, może dlatego, że mam cerę mieszaną.