2015/05/11

BIODERMA, SENSIBIO H2O - PŁYN MICERALNY DO CERY WRAŻLIWEJ


Kilka tygodni temu wygrałam kosmetyki w konkursie organizowanym przez DlaBaby.com. W mojej zwycięskiej paczce znalazłam m.in. wychwalany pod niebiosa płyn miceralny z Biodermy. Płyn ten stał się kultowym produktem firmy Bioderma (500 ml / cena 40 -60zł). Cieszę się, że miałam okazję go wypróbować, bo sama bym go pewnie nie kupiła. Dlaczego? Ponieważ odstrasza mnie cena. 


Kilka słów od producenta:
Sensibido H2O, innowacja firmy Bioderma, delikatnie oczyszcza i skutecznie usuwa makijaż ze skóry twarzy i okolic oczu, dzięki micelom, które pochłaniają brud i makijaż do swojego wnętrza. Aktywne składniki łagodzące zapobiegają podrażnieniom. Nie podrażnia oczu. Bez substancji zapachowych. Nie zawiera alkoholu, hipoalergiczny.

Skład: water, peg-6 caprylic/capric glycerides, propylene glycol, cucumis sativus (cucumber) fruit extract, mannitol, xylitol, rhamnose,fructooligosaccharides, disodium edta, cetrimonium bromide

Sposób użycia:
Nasącz wacik płynem micelarnym i oczyść skórę twarzy i wokół oczu i/lub usuń makijaż. Powtarzaj te czynności do chwili, kiedy wacik będzie czysty. Płyn micelarny nie wymaga spłukiwania, ale niezbędne jest osuszanie skóry - delikatnie osusz skórę, przykładając do twarzy czysty ręcznik bawełniany. Płyn micelarny można stosować codziennie - rano i wieczorem.

Moja opinia: 
Produkt sam w sobie jest dobry. Delikatnie i dobrze usuwa makijaż. Skóra jest po nim dobrze oczyszczona, napięta ale nie wysuszona. Nie podrażnia i nie uczula. Ma neutralny zapach. Niestety jest średnio wydajny i zdecydowanie za drogi. Przyznam, że nie rozumiem uwielbienia jakim otaczany jest ten płyn.




2 komentarze:

Mrs.Rose pisze...

Ciekawy produkt, ale cena faktycznie nie zachęca

Barbasia S. pisze...

Mógłby kosztować nie więcej niż 20 zł :)