2015/11/15

CHLEB JAGLANO - GRYCZANY, BEZ MĄKI



Szukając przepisu na chleb natknęłam się w sieci na ciekawy przepis na jaglano - gryczany chleb, bez mąki. Przepis pochodzi ze strony www.w-spofnicy.ofemin.pl - KLIKNIJ TU, autor - Motylka.
Niestety chleb musiałam piec dwa razy. Wczoraj po pierwszym upieczeniu, był mokry i lekko się rozpadał.

Dziś wrzuciłam go do miski, dodałam siemienia lnianego, wymieszałam, przełożyłam do formy i ponownie piekłam przez ok. 60 minut.  Finalnie chlebek wyszedł całkiem smaczny, sycący, lekko kleisty. Jedyny minus to, to że jest delikatny i trzeba uważać przy krojeniu, bo ma skłonności do rozpadania się.
Moja wersja znacznie odbiega wyglądem od wypieku Motylka.  Ciekawe dlaczego? Czy to wina piekarnika? Jedno tylko wiem, że trzeba dać więcej siemienia lnianego niż jest podane w przepisie. 

Składniki oraz sposób wykonania znajdziecie tutaj - kliknij TU





3 komentarze:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

Jak smakuje ? Bo wyglada calkiem ok...

Barbasia S. pisze...

ma ciekawy smak, jeśli lubisz kasze to będzie Ci smakować

Anonimowy pisze...

wygląda apetycznie