2016/02/27

JAK ROZCIĄGNĄĆ WĄSKIE BUTY

 

Co zrobić gdy nowo zakupione buty są lekko przyciasne?! Oczywiście najprostszym sposobem byłoby oddanie ich do sklepu, jeśli jeszcze mamy taką możliwość. Gorzej gdy buty tak nam się podobają, że gotowe jesteśmy przyklejać plastry i nosić je w cierpieniu. Plastry czy też schowanie butów głęboko w szafie z nadzieją, że w magiczny sposób się rozciągną, to najgorsze sposoby na rozciągnięcie butów. Możemy użyć specjalnego preparatu, który pozwoli zmiękczyć i rozciągnąć za ciasne obuwie. Niestety mój preparat się nie sprawdził. Postanowiłam znaleźć inny skuteczny sposób. Udało się! Nie sądziłam że zwykłe skarpetki i suszarka rozwiążą mój problem.

Rozciąganie butów - krok po kroku:
1. Załóż skarpetki  na stopy. Wybierz najgrubsze skarpetki jakie posiadasz. Jeśli nie masz grubych skarpet, to załóż 2 pary.
2. Ubierz buty które chcesz rozciągnąć.
3. Włącz suszarkę i skieruj strumień ciepłego powietrza na fragment buta, który chcesz rozciągnąć. Czynność ta nie powinna trwać długo, gdyż buty mogą się rozkleić.
4. Po wyłączeniu suszarki pochodź w butach po mieszkaniu, aż wystygną.
5. Jeśli buty za mało się rozciągnęły, powtórz cały proces.



4 komentarze:

Mademoiselle Anja pisze...

hehe dobre, jak nie zapomne to wyprobuje

Martyna Klonder pisze...

Najstarszy dziadkowy sposób ;) moj dziadek zawsze w ten sposob sobie radzil ;) zapraszam do mnie ;) pozostacsoba.blogspot.com

Mrs.Rose pisze...

Fajny pomysł, nie wpadłabym na to :)

Anonimowy pisze...

może kiedyś wypróbuję :) śliczne buciki