2016/11/01

DOMOWE INSPIRACJE- LUSTRO LIDL, PEPCO


Przeglądając nową gazetkę sklepu Lidl zauważyłam, że od 3 listopada w sprzedaży będą okrągłe lustra ścienne.  Tego rodzaju lustra w kolorze czarnym pojawiły się jakiś czas temu w sklepie Pepco za ok. 30 zł. Oferta sklepu Lidl jest zdecydowanie bogatsza, ponieważ będzie można wybierać aż w trzech kolorach. W gazetce widziałam kolor szary i róż. Ciekawe jaki będzie trzeci kolor?!

Lustro, które wisi w sypialni kupiłam w promocyjnej cenie (19,90 zł) w Pepco. Do lustra dołączony był gruby, brzydki brązowy pasek, który całkowicie nie pasował do wystroju mojej sypialni. Wpadłam na pomysł i zastąpiłam go srebrnym łańcuchem, który kupiłam w Castoramie za ok. 6 zł.  Myślę, że równie ciekawym pomysłem byłoby zastosowanie grubego sznura lub łańcucha rowerowego.



Brak komentarzy: