2016/11/20

MOJE ULUBIONE APLIKACJE


Jeszcze kilka lat temu uważałam że telefon służy do dzwonienia i  wysyłania wiadomości sms. Gdy dostałam na urodziny swojego pierwszego smartfona już po kilku godzinach zastanawiałam się dlaczego nie kupiłam takiego telefonu wcześniej...?! 

Moje trzy ulubione aplikacje to:


ZDROWE ZAKUPY
Dzięki tej aplikacji wiem jakich produktów unikać. Skanuję kod kreskowy produktu i wiem czy zawiera on e-składniki, które negatywnie wpływają na organizm. 
W bazie znajduje się ponad 40 000 produktów.

Więcej informacji o aplikacji KLIKNIJ TU


BLIX
Aplikacja pozwala przeglądać aktualne gazetki sklepów i sieci handlowych w Polsce. Dzięki niej dowiaduję się o najnowszych promocjach, rabatach. Lista marek które znajdują się w tej aplikacji stale się powiększa.
Może właśnie dzięki takiej aplikacji znikną papierowe gazetki, które zaśmiecają klatki schodowe.

Więcej informacji o aplikacji KLIKNIJ TU

 


MÓJ KALENDARZYK
Niezbędnik każdej kobiety. Dzięki tej aplikacji mam kontrolę nad cyklem menstruacyjnym. Nie muszę pamiętać kiedy miałam ostatnią miesiączkę i samodzielnie obliczać terminu następnej. Aplikacja ma wiele przydatnych funkcji.

Więcej informacji o aplikacji KLIKNIJ TU




A jakie są Wasze ulubione aplikacje?

Brak komentarzy: