2017/01/21

WEGARNIK LEGNICA

 

Wczoraj odbyło się oficjalne otwarcie pierwszej wegańskiej knajpki w Legnicy - WEGARNIK LEGNICA. Byłam bardzo ciekawa tego miejsca, dlatego dziś wybrałam się tam z mężem na obiad. Jaka jest moja opinia?!

Wegańskie bistro oferuje codziennie inne, niewielkie menu (udostępniane codziennie na fanpage'u), w którym znajdziecie m.in. burgery, słodkości oraz dania główne w przystępnych cenach. To niewielkie miejsce, prowadzi grupa młodych i sympatycznych ludzi.

Jako dania główne zamówiliśmy danie dnia: klopsiki z kaszy jaglanej, podawane z sosem śmietankowym na puree ziemniaczanym z sałatką z marynowanych buraków (cena: 13 zł) oraz arabski talerz: hummus, 5 falafeli, ajwar, świeże warzywa, chlebek pita (cena: 12 zł). Na zamówienie nie czekaliśmy długo. Obydwa dania były bardzo dobre, genialna kompozycja smaków.




Podsumowując - polecam. Zjecie tu zdrowo i smacznie. My na pewno odwiedzimy to miejsce nie raz. Mam nadzieję, że bistro przetrwa na trudnym, legnickim gastronomicznym rynku.





Wegarnik Legnica
ul. Młynarska 7B
Facebook


10 komentarzy:

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

wyglada super apetycznie :) uwielbiam falafele zamawiam bardzo czesto tu u nas ;) :) mniaaam....

Barbasia S. pisze...

Ja falafele jadłam pierwszy raz

Anonimowy pisze...

Nareszcie w Legnicy jest knajpka dla mnie !!!!

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

uwielbiam fafale ;)

Anonimowy pisze...

I tym się można najeść.

Barbasia S. pisze...

Można! Porcje są większe. Zdjęcie zrobione w trakcie konsumpcji :)

Anonimowy pisze...

Danie wygląda apetycznie. Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

A jak wygląda wejście do lokalu? Czy są tam schody? Bo jestem osobą poruszająca się na wózku i nie wiem czy się tam dostanę

Barbasia S. pisze...

Tak, jest kilka schodków

Anonimowy pisze...

ooo restauracja dla mnie :) chętnie odwiedzę