2017/07/23

OBRAZ Z GWOŹDZI I NICI - DIY




Na wstępie chciałabym wyjaśnić, że zawodowo nie zajmuję się projektowaniem, aranżacją i wystrojem wnętrz.
Skąd więc pomysł na wykonanie obrazu?! Po pierwsze bardzo długo szukałam odpowiedniego obrazu, który współgrałby z pomieszczeniem, po drugie chciałam mieć coś oryginalnego nie za milion monet.

Jak powstał mój obraz?! Podstawą (bazą) była płyta osb o wymiarach 120 cm x 120 cm, którą pomalowałam na biało. Drugim etapem było naszkicowanie grafiki. Jeśli nie potraficie samodzielnie naszkicować grafiki możecie skorzystać z gotowego szablonu, projektora lub poprosić kogoś kto posiada takie umiejętności. Trzecim etapem było przybijanie gwoździ (ok. 0,5 kg).



Gdy wszystkie gwoździe znalazły swoje miejsce kolejnym etapem było nawijanie nici. Technika nawijania była przypadkowa. Każdy gwoździk okręcałam ciasno dookoła. Zwykłą nitkę można zastąpić muliną lub kordonkiem. Ja zdecydowałam się na nici w kolorze szarym i czarnym. Nos pomalowałam czarną farbą. Ostatnim etapem  było wykonanie ramy. Tutaj również zastosowałam gwoździe i nici.



Pracy było bardzo dużo ale jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego.  Myślę, że to nie jest mój ostatni obraz......








15 komentarzy:

Aleksandra Klisko pisze...

Genialny wzór.

Barbasia S. pisze...

Aleksandra Klisko :) :) dzięki

Anonimowy pisze...

Super, pasuje do pomieszczenia. Pozdrawiam Ania

Izabela Borkowska pisze...

Ooo kurcze ale super !!! z chęcią bym kupiła taki obraz !

Anonimowy pisze...

wow !!!!!!!!!

Ja Zwykła Matkaa Klaudia pisze...

Jest Moc, genialny pomysł ja pracuję w dziale z grafikami komputerowymi i projektantami dekoracji na porcelanę,emalię i szkło. I u nas w dziale wiszą dwa obrazy, czarny materiał gwoździe i drut w kolorze złota. Kształt figury geometryczne.

edziatestuje.blogspot.com pisze...

Oooo fajny wzorek ^^

MecenasBiznesu pisze...

piękny efekt <3 i tyle pracy!

Sia lala pisze...

Trochę jak zabawa w pająka :D ale efekt fantastyczny!

angelinacosmetics pisze...

Wygląda niesamowicie :)

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podoba!

Holly Lu pisze...

Świetnie to wyszło. Napracowałaś się, bo nie tylko zaznaczyłaś kontury, ale wypełniłaś kształt. Brawo.

De pisze...

Genialny pomysł! Kurczę, chyba zrobię sobie cos takiego, ale w innym stylu,może faktycznie pajęczą sieć:D Tylko gorzej z utrzymaniem czystości. Może żyłka?

Kuba | VeganTaste.pl pisze...

Zabrakło mi słów. Wygląda perfekcyjnie.

Ewelina Tkaczyszyn pisze...

cuuuuuudooo ! :)